Idag blev det vår! (Ninni)

Anna hinner inte blogga idag för hon håller på att lägga in sina trehundra skivor på datorn igen efter hennes datorkrash häromdagen. Dessutom har hon varit på agilitykurs med Joppe. Om nån vill ringa henne och kalla henne nörd går det finfint.

Själv har jag varit på den utmärkta lunchrestaurangen Collegium hela kvällen. Tror ni jag fick nån mat? Icke. Det var dåligt av Jens. Trots det kan jag varmt rekommendera ett besök. Det är inte klokt vilken förvandling det stället har genomgått. Från sunkig finlandsfärja till en stilren miljö som man blir hungrig av. Eller, det är mer alla vackra foton på smarriga anrättningar som man blir hungrig av än miljön i sig. Men fint är det så åk dit! (Jag skulle nstan kunna jobba med reklam!)

Inte lyckades jag lura ungarna nåt idag. De trodde att allt jag sa var aprilskämt istället.
- Nu sa vi jobba vidare med vikingatiden, sa jag.
- Nähä du bara skojar, sa nån.
- April april, sa nån annan.
Så har det varit hela dagen... Vi fick inte så mycket gjort.

Nu ska jag sova. Imorgon är det jobb - gympa - fest som gäller. Sportif firar tio år och det vill man såklart vara med och fira. Missa för övrigt inte den så häftiga fotoutställningen som man just nu kan avnjuta i Sport-IF's klubblokal.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback