Hej blogg! (del 5-annandag påsk)

Ja tjena igen. Eftersom ni läser det här har ni uppenbarligen inte fått nog av mig än! Beundransvärt!

Idag har dagen gått i ett och äntligen har jag lite lugn och ro. Jag äter lite godis och ska se en film. Relalalaxing!

Jag, Johanna och hennes syster Linn har varit på klubben idag och hoppat. Jag med Joppe, de med Santos och Herman. Vilka stjärnor. Santos lät som en lfågel eller en skrikig bäbis, ungefär. Men de kunde hoppa. Sen slickade Joppe Herman på snoppen och blev inte intresserad av korven något mer. Så då fick vi sluta.

Sen var det gymnastik. Det var bara de sju som var med på lägret som fick komma idag, som en bonus för att de satsar på gymnastiken ordentligt. Det gick jättebra.

Efter det träande jag i hela 1,5 timmar. Jag var asasvett! Dessutom var jag röd i huvudet som ett stoppljus efteråt, så att jag var en trafikfara. Då åkte jag till city gross och snabbhandlade. Sen har jag tvättat vidare lite handdukar och sånt på kvällen. Men nu är allt klart! Jag har bäddat rent och duschat, så det kommer bli göddigt att lägga sig sen.

Ha det bra, nu ska jag belöna mig själv med att köra facebook för att jag var så duktig och bloggade.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback