Hej blogg! (del 4 -påskdagen)

Det var ju igår. Nu har jag kommit ifatt i bloggningen kan man säga.

Igår var en fin dag. Då menar jag vädret. Alla som var ute sa att det var underbart. Vad vet jag. Jag sov till... två eller nåt. Sen tittade jag på film/spelade lite tevespel.

Sen gick jag för all del ut (vid en halv fem eller nåt)! Alle och jag gick på promenad och åt glass. Sen kom hon på att vi kunde grilla på kvällen. It's a deal! De bjöd även Ninni och Per (eller även mig kanske man ska säga eftersom det var Ninni och Per som blev bjudna egentligen men man får mig på köpet!).

Vilken härlig kväll. Skitgod mat (grillmästare Berta fick verkligen till det!), kall folköl och underbart sällskap. Kan det bli bättre. Vi hade så roligt. Spontana träffar är verkligen roliga. Tack så mycket för en rolig kväll!

(Ja det är ju svårt att berätta här i bloggen att vi skrattade hela tiden och att Alle märkte ord "LJUSLYKTA" (i falsett) och Per och Berta pratade mansarbete. Men det var jättekul)

Och valparna var så söta, Gösta hade öppnat ögonen och allt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja d var en trevlig kväll! Man kan visst bli lullig av 2.25....

Postat av: Anna

Ja, du drack ju ändå nästan FYRA stycken!!! :)

2009-04-14 @ 22:09:41
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback