Hej blogg! (del 3 -påskafton) (eller den bästa delen, kan man säga)

Ja nu kommer den. Påskafton. Det var roligt ni!

På dagen jobbade jag, 11-16. Det var ganska lite folk, men jag var lite bakfull så det passade väl fint (jo, från folkölen.....hahaha). Sen tittade jag på en film när jag kom hem och sen somnade jag! Sen vaknade jag vid halv elva ungefär. Man kanske skulle gå ut, tänkte jag då. Det är väl alltid nån ute som man känner. Så jag åkte in till Platens. Väl där träffar jag Tania. Jippie! Vi dansade som två idioter, med alla som gick förbi. Mest killar. Flickvänner gillade det inte so much. Men vi hade roligt.

Ja, det var en av de roligaste kvällarna ute på länge. Titta här bara på Tanias bilder:


Ja, jag var med honom jättelänge men fråga mig inte vad han hette. Det har jag glömt. Eller frågade jag ens? Jag kan vara lite otrevlig ibland sådär. Men jag vet att jag berättade om hur rolig jag är......


Micke och Tania är så söta och fina på kortet och jag förstör det litegrann med min mongomin.


Tania diggade väggarna.


Sen tog vi en fin bild på oss själva. Visst?

Sen lekte vi en lek. Tania sa vad jag skulle gestalta.


Tänk: Du är snygg!
(Mission failed)


Tänk: Jag är jätteledsen!
(Mission well done)


Tänk: Jag är bajsnödig.
(Mission: Nja.... det ser mer ut som om jag vill spy nåt.)


Tänk: Jag är prinsessan Madelen.
(Mission well done (ni ser väl kronorna?))


Tänk: Jag är ensammast i hela världen!
(Missin very well done)


Tänk: Ehhh....hemligt (av respekt för mina föräldrar)
(Mission not so well done)


Sen blev det lite dans också. Alla blev som galna. Det var armar överallt.


Deni och Micke dansade.


Tommi och Robin med. Men det var ändå jag som var mest på hugget (ja, förlåt, men den var oundviklig... Ni ser väl tänderna?)


Vi posade lite med!

Vilken kväll va? Jag var svettig uppå magen emellanåt av all dans. Men det var det värt. Tack Tania, för att du förbarmade dig över mig :)

Kommentarer
Postat av: Tania

Ola heter killen. och det var så kul så!! jag hade kalasroligt!

Postat av: Anonym

ni behöver inte några anställda på sportif under sommaren/efter sommaren? :)

2009-04-13 @ 20:21:16
Postat av: Anna

Bra Tania! Jag är lite dålig på namn ute.



Ehhh, du som säker jobb via min blogg???? Vi söker väl ingen direkt, men kom gärna in med en ansökan ifall det dyker upp nåt. Skriv i den att det var du som undrade här på bloggen, det kommer att ge pluspoäng..... :)

2009-04-14 @ 22:11:41
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback