Festen! (Anna)

Nu finns det TVÅ album på facebook med bilder ifrån helgens fest. Rekomenderas starkt!

Det var så kul så! Allra roligast var spökboll. Vilken grej alltså!

Men nu ska jag åka till jobbet.

Jag har fått en dator och en cykel i present bland annat. Det är så härligt med en bra dator nu! Det tog inte tjugo minuter att komma in på internet tillexempel. Grattis.

Jag kanske lägger in några bilder ikväll sen. Annars ska jag blogga om nåt annat roligt.

Nu på schemat: Tandborstning + listerinesköljning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med om att spökboll var allra roligast. Trots resultatet i matcherna!

2009-04-27 @ 20:01:02
Postat av: Marcus

Jag håller med om att spökboll var allra roligast. Trots resultatet i matcherna!

2009-04-27 @ 20:01:15
Postat av: Marcus var namnet ovan

2009-04-27 @ 20:02:31
Postat av: Anonym

Ame vafan... inläggen kommer ju långt efter!!!!

2009-04-27 @ 20:03:31
Postat av: Sarah

Grattis i efterskott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback