Ett latarsle (Anna)

Det är jag det. Har jag tränat idag? Skulle inte tro det.

Vilken dålig människa jag är.

Jag har bara jobbat och sen kört dator. På torsdag ska jag träna minsann!

Jag har lyckas komma över några bilder från i fredags (tack facebook). Här kommer de:


Jag, Erik och Micke var de gamla rävarna i gänget.


Syskonen Pantzar - Mange och Maria.


Maria B och värden Oscar (som jag har snott bilderna ifrån hihihihi)


Vad är det för fel på Mickes blixtlås?


Den har fastnat, säger jag och visar min vackra profil.


Arga mongoleken börjar nu!


Micke var lite för nykter..... Det var INTE Mange!!!!!


Party party (obs, ser alla min sjukt snygga tröja???)

Ha en god natt, alla (en) läsare.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja de va ja ja, natti natti

2009-04-14 @ 22:21:41
Postat av: Anonym

hihi

2009-04-15 @ 08:46:37
Postat av: Anonym

Ölen sitter fast i handen/munnen!

2009-04-15 @ 12:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback