Det var inte igår!?! (Anna)

Va trevligt att träffa Er igen.

Jag har fullt upp som alltid. Låt mig berätta lite om det, på ett neutralt sätt. Vill man läsa lite roligheter får man gå in på
Sportifbloggen. Jag har bloggat där idag nämligen.

Ikväll har jag varit på agility med Joppe. Det är alltså när man hoppar med hundar. Lite nördigt jag vet, men det är sjukt kul. Joppe är så duktig. Han kan alla hinder redan, vi kör utan koppel och allt. Han är fenomenal. Och allt är ju roligt när man är duktig. Det är jag (nåja, det är väl Joppe som gör allt...). Sen har jag ju sett hockeyfinalen. GÖTT DÅ! Jag hejade på Färjestad.





Igårkväll var jag förövrigt ute och  s p r a n g  s p å r e t !  Har ni hört. Jag hade andnöd efter ungefär tvåhundra meter (alltså när jag hade sprungit hemifrån och kommit fram till spårets början). Men jag pinade mig igenom hela utan att stanna en enda gång. Jag är ju jätteskadad och har inte tränat på två veckor så jag är nöjd. Men jag behöver verkligen träna min kondis. Så fort jag är hel (jag slet ju av mitt muskelfäste baksida lår. PANG sa det i benet, sen kände jag mig förlamad ett tag, det har jag inte bloggat om va?).




Imåndags var det ju gymnastik, som Ninni har skrivit om. Hoppla! Själv lätt-tränade jag bara en timme.

Helgen var ganska göddig, också. På fredagkvällen var det bara hemmaglo som gällde. Jag var ju förövrigt nästan full på morgonen när jag gick till jobbet då (mamma och pappa titta bort). Som tur var behövde jag inte jobba mer än nödvändigt på fredagen. Tack Pelle. Och lika bra är att Kris sa idag att han rivit min nota. Puh! Jag hade inte velat se den efter Jesses och min spritorgie. Då kanske jag har råd med ett par nya byxor om inte mina hittas igen :)

Nåja, på lördagen var jag ju med Ninni. Först var vi på klubben och tränade (som man säger...). Sen hade ju jag, Alle, Ninni och Per grillpremiär. Mmmmm. Vi tittade även på teve. Alle konstaterade att det inte hade vart några reklampauser under hela programmet vi såg på. Det hade det. Det hade varit två till och med. Det var roligt!

Sen var det söndag, då var vi ju hos Per. Det var trevligt. Men jag blev faktiskt ditlurad!



Och imorn, då är det fetfest hos Erik Kambler som gäller. Nåja, vi ska dit och spela tevespel iallafall. Jag borde kanske träna lite eftersom alla tror att jag är bra! :D

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback