Utställningen (Ninni)

Det gick inget vidare igår på utställningen.

Eller Joppe är jag väldigt nöjd med, förresten.
Han var väldigt duktig och visade sig fint, förutom att han vägrade visa tänderna.
Det blev ett HP och väldigt nära BiR.

Egentligen är jag nöjd med Ragge också.
Han är fin, den lilla korven.
Han kan ju inte rå för att domaren hade taskig smak.
Även där blev det HP och än en gång väldigt nära att bli BiR.

Jag hade även anmält båda två till korvstafett.
Där hade vi garanterat haft vinstchans!
Men det var så kallt att vi åkte hem istället.
Både Joppe och jag hackade tänder, Ragge har ju lite mer hull som håller honom varm.

Det finns en hel del underliga hundprytlar.
Vad sägs till exempel om Uppfödar-Ylvas systers hundvagn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback