Igår var det fest (Anna)

Nu ska jag bildblogga om festen igår. Ninni har lagt in bilderna. Hon meddelade att av de 130 korten var ungefär 70 av dem på Stina. Vi bjuder på några av dem. Vi bjuder även på bilder från middagen, spexen, singstaren, uppträdandena och dansgolvet.

Först var det tipspromenad. Jag och Hansson vann. Enligt mig. Enligt Alle och Berta vann Josse och hennes promenadpartner. Jag krävde omräkning av poängen, men idag kan jag erkänna mig besegrad. 

Sen var det mat. Vilken mat sen! Den bästa potatisgratängen jag ätit. Och Ceaserdressingen sen alltså! Alle är skitbra på matlagning, indeed. Vi satt vid BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA BORDET. Det var jag, Ninni, Frida, Helena, Cici, Anna W, Emma och Madde. Sen även Jens. Vi hade galet kul.

Sen var det dans. Det var kul!

Per var riktigt på g. Han var rolig. Han hade längst också. Ja, det var roligt att träffa massa gamla bekanta som man inte sett på länge. Det var som en reunion.

Tack för en rolig kväll Alle och Berta. Här kommer bilderna. De säger mer än ord.






































































Kommentarer
Postat av: A

Är Per nån slags kraft-karl eller? :)

2008-09-21 @ 22:04:46
Postat av: Alexandra

hahahaha ska även lägga upp lite bilder när jag får tid. Anna, vad sjöng vi för sång på singstar?

tack gummor för att ni kom

puss

Postat av: Anna

Ja, vad var det egentligen vi sjöng... Jag minns inte. Jag sjöng det gör ont. Men det tror jag var med Ninni. Jag minns ingen annan sång. Eller LÅT.



Puss och kram

2008-09-23 @ 20:45:39
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: jill

Vilken fest. Bästa bilden är när Per bär Ninni som en liten handdocka. =)

2008-09-24 @ 09:01:09
URL: http://wegerup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback