Svett (Anna)

Vilken dag. Den har varit lite svettig kan man säga.

Det började på morgonen med att Frida och jag stressade runt och satte upp 70%-realappar på jobbet. Samtidigt skulle vi ha hand om kassan. Samtidigt städade jag i skyltfönstrerna. Santidigt var det en massa kunder som ville ha saker på lagret. Jag hade en stooor varm tjock tröja på mej. Jag blev varm och svettades lite på överläppen. Sen kom Pelle och räddade oss från fortsatt svettning.

Sen gick jag och Sara till gymnastiken. Då blev jag nästan lite svettig mellan brösten (nåt som inte Ninni ville känna efter by the way...).

Ja, sen var det gymnastik. Med lillgruppen lekte vi följa John. Redan då blev jag lite svettig. Sen kom jag hem alldeles nyss, vilket innebär att jag haft barngymnastik och förberett 16.10-19.00 och sen tränat (hoppat, studsat och s p r u n g i t ) 19.00-21.30. Nu är jag verkligen svettig. Inte bara nästan. Det ska bli gött med en dusch. Gärna kall.

Ja, gymnastiken gick jättebra. Anna (en gymnast, som råkar ha ett sånt shysst namn) ville lära sig nåt nytt. På ungefär en kvart lärde hon sig sidvolt. Och Ebba gjorde den högsta volten nån nånsin skådat i Vifolkahallen. Och alla andra var också jätteduktiga. Ni som inte fatta thur kul och fascinerande gymnastik är måste ju vara dumma i huvudet. Tänk att kunna göra såna saker med sin kropp. Ojojoj.

Nu är det en (härlig) vecka som kommer. Jag och Frida ska gå ut på lördag. Vill nån annan kvinna följa med så säg bara till. Här skas pratas killar och ballonger. HAHAHAHAHAHA (ett skämt till Frida, varsågod).

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha, skämtet uppskattas ska du veta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback