Söndagssysslor (Anna)

Jag ska göra ett riktigt roligt inlägg om en riktigt rolig fest och trevlig utgång igår snart. Först ska jag skriva lite blajblaha om idag. Idag har jag sovit till klockan 13.00. Men då gick jag inte och la mig förrän jättesent ju, och tog tåget hem imorse 8.30 så jag gick ju ochh la mig igen kan man säga.
Sen var vi hos föräldrarna och åt födelsedagsmiddag för Jim. Han fick en telefon. Joppe och Ragge fick spelet. Jag fick kyckling och potatis och sås. Till efterrätt var det äpplepaj med vaniljvisp.
Sen var det handboll (se nedan).
Sen lagade jag mat och sen åkte jag till citygross. Jag såg ju på One tre hill också. Det följer jag. Det, idol, främmande fågel, grey's anatomy är de serier jag följer nu. Men sen tittar jag ju görna på CSI, Mord i sinnet och andra polisserier.
Nu har jag suttit i två och en halv timma och gjort medlemsregister och försäkrat alla gymnaster. Det är inget man gör i en handvändning direkt (om det är ett uttryck). Så jag är helt seg i huvudet.

Härligt att det är måndag imorn igen.......... NOT!

Kommentarer
Postat av: frida

Anna, du är en mästerfotograf utan dess like.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback