När jag ordstävar (Anna)

Idag kom jag på ett nytt ordspråk på jobbet. När jag skulle packa ner en pappas alla barnkläder i en påse fick jag ta lite hjälp av mina ben. Alltså, jag fick stoppa in ett par termobyxor mellan knäna för att ha båda händerna fria för att få ner allt annat i påsen. Då sa jag glatt till kunden:
Ja det man inte har i huvudet får man ha emellan benen.
Det tyckte han lät jättebra. Det var inte för snuskigt skämtat för honom, upplyste han om. (Det var inte meningen att vara snuskig. Det var meningen att vara vitsig. Jag hade ju saker mellan benen. Som när Frida höll i en låda. Då sa Arvid: Här står du och håller låda.)

Jag måste ha väldigt många saker mellan benen med tanke på hur lite jag har i huvudet.

Är det nåt jag är så är det ointelligent. Jisses vad lite jag kan. Jag kan inget om krig och gamla kungar och annan samhällsinformation. Men bra minne, det har jag! Jag kan flest sångtexter av alla jag känner.

För övrigt så har jag ont i halsen. Så där halsfluss-ont-i-halsen. Jag ska inte träna imorgon. Men jag hoppas det blir bättre. Nu blir det panodil och sängen.

Ciao bella!

Kommentarer
Postat av: Alle

2008-09-11 @ 08:57:10
Postat av: Alle

se till och bli bra till nästa lördag så du kan röja ordentligt =)

Postat av: all

sist jag såg pappan, som uppskattar snuskiga skämt, var när han gav en kille en marashi i ansiktet på platen's för några år sen. en riktigt kool katt.

2008-09-11 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback