Mantorp och lite annat (Ninni)

Egentligen så finns det en hel del bloggbart just nu.
I fredags var vi 25 glada kollegor som var ute på stan och firade/svirade.
Igår var det Kinafest hos Julia. 
Dessvärre har lillasystern lagt beslag på kameran, så det får bli senare.

Idag har jag varit på Ikano och speedshoppat i en timma. En hel del fynd gjordes.
Därefter var det födelsedagsfirande på Slåttervägen.
Mamma hade lagat god god mat i vanlig ordning och pappsen blev firad ordentligt.

Tänkte på en sak.
Det händer verkligen mycket i Mantorp så här en helt vanlig söndag.
Hos Sissi Lilja var det stora hopptävlingar, massor folk och hästar överallt.
Så då fick jag sitta i bilkö en liten stund.
I Gottlösa! Sånt blir jag fnissig av.

Sen fick jag sitta i bilkö en liten stund till, när jag skulle förbi Mantorp Park.
Där var det nån slags Grand Finale i nån slags bilkörning.
Helt sjukt mycket folk och bilar.

Under eftermiddagen bjöd Mantorps handbollslag på stor underhållning.
Derby mot Linköping och precis knökfullt med bilar där också.
Så Per fick uppfinna en egen parkering bland cykelställena.

Det är minsann ingen liten håla, Mantorp.
Det är här det händer!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha vi konstaterade samma sak när vi stod i bilkö på E4:an för att kunna svänga av i Mantorp. Poppis värre;-)

Men du glömde skriva det viktigaste, VINSTEN!! Satt fint att slå storebror, de splade allt annat än juste! Käbdes befriande när det skickade upp den där Timotej på läktaren tycker jag, vilken fuling!

Ses imorrn! Kram

2008-09-28 @ 21:37:50
Postat av: Anonym

Haha vi konstaterade samma sak när vi stod i bilkö på E4:an för att kunna svänga av i Mantorp. Poppis värre;-)

Men du glömde skriva det viktigaste, VINSTEN!! Satt fint att slå storebror, de spelade allt annat än juste! Kändes befriande när det skickade upp den där Timotej på läktaren tycker jag, vilken fuling!

Ses imorrn! Kram

2008-09-28 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback