Konstrundan (Anna)

Idag har jag varit i Vadstena på konstrunda. Det var jag och Joppe, som har fått vara hos mig idag. Först åkte vi till Frida och hämtade lite saker jag glömt. Sen åkte vi till McDonalds och åt. Det gillade Joppe. Han fick 1,5 pomm fritt.

Sen åkte vi till Vadstena. Jag gick först och tittade på Jesper och hans mamma Ninna. Ja, jag tittade på deras grejer snarare. Det var så fint så. Jesper är riktigt duktig.

Sen gick jag runt och tittade på lite olika utställningar. Joppe gjorde stor succé. Ibland mer än vissa tavlor. Han var så söt och snäll och gnällde bara lite ibland när han fick tråkigt.

Jag avslutade med att gå till Jane Kruuse och titta på hennes tavlor. Hon är lite av min idol. Det är sjukt fint!!!

Japp, så jag åkte hemifrån vid kvart över tolv och kom hem halv fem. Kulturligt av mig alltså. Då tittade jag på teve och Joppe tittade på Timon och Pumba. Pumba lät som en moped.

På kvällen var jag och Joppe ute på långis.

Nu ska jag se film. Jag är gaaanska sliten efter igår. Jag undrar vad som hände alltså.

Vad härligt. En hel jobbvecka framför sig. Jag är inget utvilad. Men jag har inte feber nu iallafall. Ja, jag är nog frisk. Bara lite snorig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback