Idol (Ninni)

Nån mer än jag som har kollat på idol?
Nya juryn verkar klockren, tycker jag.
Betydligt roligare och mer avslappnade personer än i den förra.
Kanske att de inte tar sig själva på fullt så stort allvar som sina föregångare?
Det bästa var att de inte var lika elaka.
Jag behövde inte trycka på mute-knappen en enda gång.
Det har jag fått göra titt som oftast tidigare.
När stackare utan självinsikt har blivit förnedrade..
Fixar inte att se sånt.
Nu behövde jag bara skämmas lite när några sjöng förfärligt.

p.s. Jag hejar så här långt på servitrisan från Golden hits. Hon var cool. Och kanske han gitarrkillen från Västervik. Han var sn...sjöng bra.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Äntligen! Missar aldrig ett avsnitt av Idol! Håller med om nya juryn, lovande. Tyckte även likadant om killen från V-vik, fällde samma kommentar här hemma, med risk för att betraktas som barnarov haha. Men det var inget mot Darin, då dreglade A-L(!) och jag och hade livliga, ja ibland rentav ilskna, diskussioner med övriga kollegor som sågade Idol längs fotknölarna (ja inte Berit förstås, hon var lika besatt som vi). Det är bara att slänga ut några krokar imorgon på fikarasten så får vi se vem som nappar...eller hugger! Kram Å

2008-09-03 @ 22:05:20
Postat av: Sarah

"Fixar inte att se sånt."

Jag ÄLSKAR att se sånt :)

Postat av: arvid

Kul oxå att Gary Sinise från CSI: NY, fick vara med i juryn.

2008-09-04 @ 10:09:30
Postat av: Ninni

Åsa: Uppviglare som vi är måste vi väl passa på att diskutera idol imorgon på fredagsfikat? ;-)

Sarah: Jag är lite av en mes... Men ärligt, jag tycker sånt är hemskt att se.

Arvid: Eller hur! Good for him! Där kan vi snacka uppsving i karriären.

2008-09-04 @ 23:17:40
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller med Sara. Det är ju jättekul när de kommer in och tycker att de sjunger asbra och sen får en sågning. Oftast sjunger de ju inte bra heller. HAHAHAHAHAHA, den där modellen tillexempel. Have some self respect woman!

2008-09-05 @ 21:36:08
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kolla in bulgariska idol "ken lee" RgL2MKfWTo" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=RgL2MKfWTo

en höjdare för såväl IDOL-älskare som engelskalärare;-)

2008-09-11 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback