Hello (Stevie Wonder)

Nu börjar dagen lida mot sitt slut och jag ska snart gå och sova. Det ska bli gött. Idag har jag varit lite trötter allt. På jobbet har jag märkt kepsra och skrivit in lite grejer och hängt ut lite kläder och sålt lite och allt det vanliga. Imorn ska jag bita i alternative earth som bara har euriska priser. Därför skrev jag inte in  nåågra nya grejer idag. För jag var trött i hjärnan.

På gymnastiken var jag mest med och tittade. Det var en ny tjej med som var vig som ett as. Hon kunde böja sin kropp hur som helst. Men hon hade aldrig kört gymnastik förut så hon kunde inte ens göra kullerbytta. Annars tränade vi frivolt idag. Det är det jag tycker är roligast. Jag vet inte varför jag var så opepp. Träligt. Jag ska nog sluta med gymnastiken tror jag.

Igår var Sara och Ninni och då blev även jag väääldigt opeppa på barngympan. Det var nästan synd om barnen för det gick ju ut lite över dem. Men de är så stojiga ibland. De kan inte bara vara tysta och lyssna på vad vi säger och då är det svårt att lära dem nåt. Vi måste nog bli lite hårdare "fröknar".  Men man vill ju samtidigt vara nån de tycker är rolig, inte en surkärring.


Åh vilken fin flickis Anna gör, ni ser vilka raka ben hon har!


Ajajaj, vilken öppen salto Ebba råkade göra. Vi har inte tränat så mycket salto än. Så snart sitter den nog.


Eh vilket fin grenhopp över barnvoltkudden Alicia gör ISTÄLLET FÖR ATT TRÄNA. Fyfy.


Elin stretchade. Det är alltid viktigt.


Sen var det volt. Det är roligast att träna trampett tycker jag. Då måste man verkligen vara med så att det inte händer nåt.

Jag har massor mer bilder, men dem sparar jag till helgen, då ska jag göra ett skitlångt inlägg. Ha!


Kommentarer
Postat av: lionel richie

is it me you're looking for

2008-09-17 @ 23:45:29
Postat av: Anna

Jag tycker faktiskt inte ens att det är pinsamt att jag skrev fel namn. Det är inget man ska kunna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback