En fin lördag med min vän Jesper (Anna)

Igår var det lördag! Jiho! Det är den bästa dagen på hela veckan. Det är ju lite synd eftersom det är söndag idag och alltså en vecka kvar till nästa lördag. Men idag i kyrkan har jag ju lärt mig att ta vara på varje dag och livet och allt så jag ska njuta av alla dagar i veckan från och med nu. Utom de dagar jag ska städa.

Nåja, igår var det jobb. Det var Frida, Pelle och jag. Det var kul.

Sen på kvällen var jag med Jesper. Han var här. Vi tittade först på matchen (ja, THE game Sverige-Albanien). Sen tittade vi på våran klassresefilm från nian. Förutom när Jesper får fejkad erektion tycker jag att han klarar sig undan ganska bra. Jag är däremot helt sjukt fjortis. Jag skriker ganska mycket. Vi skämdes ganska mycket över oss själva. Jag fick sänka ljudet flera gånger. Men det var roligt!

Vi tittade också lite på film från skolavslutningen i nian. Vi skrattade åt en som sjunger jättefalskt. Jag vill inte nämna några namn, men hon började på Å. Usch, så hemska vi är.




Ja, idag har jag varit och sjungit i kyrkan. Det var kul. Nu lagar jag mat (kykling, dragonsås med honung och senap, potatis och färsk sparris, mumsfillibabba!). Sen ska jag bara slappa heeeeela dagen. Härligt!

Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback