JTFA (Anna)

Igår var det fest. Det var Johanna, Tania, Frida och jag.



Vi satt hemma hos mig och tittade på musikmaskinen och sina-a-long (med allas våran älsklings-Renée) och underhållningen var på topp. Sen spelade vi lite guitar hero. Vi tittade lite på Youtube. Vi åt cips, dip och dajmkulor. Ja, det var roligt helt enkelt!







Sen åkte vi in till Linköping och dess enorma utbud av nattställen. Det blev Platå och Platens. Frida och jag frsökte hitta killar. Det lyckades inte så bra. Men vi försökte, det ska gudarna veta. Alla runtomkring oss lyckades och gick runt hand i hand. Där stod vi och glodde som kärlekskranka katter. Annars dansade vi, drack starka drinkar och hade allmänt trevligt.




(Vi träffade Markus på Platens.)







Mot slutet blev vi lite slitna. Då såg vi ut som Johanna ungefär.


Det var roligt. På fredag ska vi göra om det hela. Det ska bli kul.


Nu ska jag och pappa och till Linköping och titta på handboll. Ja, vi sviker inte Mantorp eller så för att vi åker och kollar på konkurrenterna. Men vi måste ju snoka lite hur de andra spelar. Sen ska vi till farmor.

Kommentarer
Postat av: frida

såg jag verkligen likadan ut under hela kvällen? inte konstigt att jag bara fick en puss på kinden och två på handen. tsss...

nu peppar vi inför fredag!

Postat av: Tania

fan vad fräsch jag var. jag ska nog vara mycket glad att jag inte är ute och letar partner.

2008-10-05 @ 17:41:38
URL: http://taniasincic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback