Pysseldag i Karlsbo (Ninni)

Vi har en fixardag här hemma.
Per har precis klippt granhäcken ner mot skogen, och nu grejar han med lite annat i trädgården.
Jag håller på att reda upp oredan inomhus.
Förutom ett par snabbdammsugningar kan jag knappt minnas när jag städade sist. Det har varit lite i mesta laget på sistone.
Nu har jag i alla fall stått och strykt en bra stund.
Strykhögen, som i storlek såg ut som ett indiskt sopberg, har nu minskat avsevärt.
Och så lyssnar jag på musik också, så klart.
Det blir lite av varje, men dagens bästa hittills är en väldigt gammal Amie Mann-cd som jag hittade i gömmorna.
Städningen blir ju åtminstone lite skojigare närman kan sjunga med.

Ikväll kommer familjen hit på middag.
Det har varit lite dåligt på umgås-fronten på sistone.

Kommentarer
Postat av: Jill

Veckan som var var en komma ikapp vecka för min del där hemma. Är skönt när man väl tar tag i det, är som du skriver svårt att hinna med ibland.

2008-10-13 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback