Idol (Anna)

Ja, då var det klart. Det blev ju inte så spännande när det stod mellan Johan och Jenny om sista finalplatsen direkt. Har ni liksom vart inne på idolsajten? Det handlar ju till 70 % om Johan ungefär. Jag tror inte att han skulle åka ut direkt. Jag tycker det var rätt att Jenny åkte ut, hon sjöng sämst ikväll.

Juryn är ju tillochmed riktigt vettig i år. I like nya juryn. De verkar ha ganska god smak.

Mer än så blir det inte idag. Idag har det varit bara jag och Pelle som jobbat. Det har varit mycket folk, men inga leveranser. Pelle har slipat och målat och spacklat och underhållit sin manlighet. Jag har hjälpt folk att prova skor.

Nu ska jag läsa vidare i Sommardöden. Imorn blir det riktig bloggning (om tillexempel att jag fick stå på station och vänta i 1,5 timmar igårmorse för nån ställt sig framför tåget).

SOV FINT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback