Grattis Hanna! (Ninni)

Igår efter gympan åkte jag och Anna upp till Hanna för att fira henne på födelsedagen.
Svettiga och härliga var vi, men de andra var väluppfostrade nog att inte säga nåt.
Av oss fick Hanna smink som jag hade smugit iväg och köpt när vi var på NK i lördags.
Hanna blev glad. Sa hon i alla fall.
Vi hade dessutom turen att bli bjudna på sjukt god paj som Jane hade lagat.

Vilka var där? undrar ni säkert!


Jo, Hanna var ju så klart där. Och Daniella och Venezuela-tjejen vars namn jag pinsamt nog har glömt.


Anna och Vevve, spexarna i sällskapet.


Hanna hade inte annonserat att det var tjejfest, så Katrin tog med sig Rickard. Han verkade trivas.


Giraffhästen med hängbysten var så klart också där.


Caroline, som nyligen har flyttat tillbaka till Mantorp, underhöll Katrin.


Tre av medlemmarna i den hemliga klubben SSKK, Maria, Carro och Lotta, myste.


Jane njöt av de vackra röda rosorna från Jonas.


Tilia var också med och myste. Men sen sköt Anna henne så då tog jag Anna i örat och åkte hem.

Det var en trevlig kväll, Hanna!
Hoppas att du är nöjd med din dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är mycket nöjd med min dag! Kan man vara annat med så fina vänner som man ser på korten?

2008-10-07 @ 22:57:55
Postat av: Anonym

Inga bilder på er!

2008-10-08 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback