Beslutsångest (Anna)

(ett textinlägg)

Just nu har jag lite beslutångest. Jag är så sugen på Polly's. Men jag ska jag inte äta godis pga att alla mina byxor har krympt. Men ibland måste man ju. Så då tänkte jag att jag kan ta Timon på promenad och gå till Shell och köpa godis. Då slår jag två flugor i en smäll.

Nu till lite annat.
Igår fyllde Pelle (chefen) år och det firade han med att vara ledig. Så idag fick han sin födelsedagspresent från mig och Frida. Pelle är den svåraste som finns att köpa present åt. Han är ju först med allt och har allt. Så Frida och jag köpte 36 stycken Snickers. Annars har vi väldigt mycket att göra på jobbet nu. På fredag stänger vi nämligen för ombyggnad. Så det byggs och borras och flyttas om och stressas runt om vartannat. Men Gud i himlen vad snyggt det kommer bli!

Igårkväll hade vi styrelsemöte med Wifolka gymnastikförening. Vi var tre stycken som närvarade. Vi var väldigt duktiga!

Ikväll skulle jag ha ätit kalkonkassler som jag har tjatat om. Men eftersom vi (och då menar Pelle) har rivit ut pentryt på jobbet så har vi ju ingen micro. Ergo kan man inte ha med sig matlåda. Så det får bli kassler till helgen. Ikväll åt jag pastasås med kräftstjärtar istället. Har jag förresten sagt att vi är LEDIGA i helgen. Jag ska vara ledig TVÅ dagar i rad! Hurra! Det firar vi självklart med att gå ut, på fredag blir det Tania, Frida, jag och IDOL.

Jag har läst ut Sommardöden nu. Jag tyckte att den var bättre än Midvinterblod. En riktigt bra bok var det!






Jag brukar ofta tänka att livet är väldigt tråkigt. De bästa åren har man absolut bakom sig. Det är synd. Man skulle bara bli typ 25 år. Så bra det vore. 

Jag är lite intresserad av en jag inte vill vara också. För vi är ju katt och råtta.


Nu ska vi mysa. (timon, Pumba & jag)


Kommentarer
Postat av: Tania

jag kommer tyvärr inte festa, ska spela fotboll hela lördagen, men jag är ganska kul ändå!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback