Vuxengymnastik (Anna)

Igår var det gymnastik. Det var roligt. Jag skrattade faktiskt så att jag fick ont i magen när Marcus och jag hoppade skottkärra. Det hör ju inte till vanligheten så här när man är vuxen. Men igår var det väldigt roligt. Jag kan väl inte säga att jag var så väldigt aktiv direkt. Men jag var där.


Marcus lekte karate kid, som vanligt. Men det är lite konstigt med Marcus, för vad vi än ska göra på gymnastiken så slutar det med att man ser in i Marcus shorts. Underligt....


Therese tränade flickisar. Här får hon lite hjälp av Karin, fast det behöver hon inte.


Linda körde sidvolt. Tyvärr är jag ingen bra fotograf. Men snygga var de!


Gabriel körde flickis sträckt delad salto. Men än en gång vill jag poängtera att jag inte är någon bra fotograf. Men han skitduktig.

Nu ska jag åka och dammsuga. Blä.... Men det går ju ganska fort! Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback