Vilken dag! Men imorrn är det Idol, så det var värt det (Anna)

Idag har jag haft en minst sagt fullspäckad dag. Det är ju härligt att ha det då och då, men vad trött jag är nu! Phu.... Snark.

Först var jag hos läkaren 8.00. Snälla pappa Jim skjutsade mig dit, men ändå behövde jag ju gå upp kvart i sju och åka hem ifrån kvart över sju. När jag kom till doktorn var hon jag skulle ha inte där idag (förmodligen nåt sjukt barn eller så) så jag fick bara göra delar av undersökningen. Det tog en bara halvtimme. Då gick jag blindt ner till Sportif och lade mig för att sova på golvet i pentryt med min jacka som täcke. Mysigt. Sen klockan 10 kom Pelle och snubben på Elvine som jag skulle vilja kalla Micka. Så då tittade vi på sommarkollektionerna för Elvine och Motel. Sen kom en solglasögonkille från Lespecs. De var roliga ögon. Sen kom en man och visade Red Issue och Revolution. Jag spillde ris på min katt. Bättre än secret. Det var roligt. Han pratade nästan mer än jag. Men vad roligt det var.

Sen var det ju gymnastik, jag kom dit 16.10 och vi körde till 19.00. Två barn slog sig på volterna idag. Ajaj. Sen tränade jag 19-20. Sen åkte jag till Linköping och tränade 20.30-22.15. Det var kul. Det var sista gången för Linda den här terminen för hon ska åka till Indonesien. Så vi sa hej då! Så jag kom alltså hem 22.45, vilket innebär en dag på 15,5 timmar. Då förstår jag om jag är trött!


Nu blir det dusch. Och först betala min Kent-boxar, det har jag visst glömt!


Förresten har det varit gubbar (gissar jag) och lagt ut doser som ska mäta radon i min lägenhet. Det blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback