Utgång (Anna)

Ni kan aldrig tro det här, men igårkväll var Frida och jag ute. Jo visst! Vi var lite tveksamma först, men sen bestämde vi oss att köra på. Full fart.

Först var vi hos Frida och drack alkohol. Alkohol är för stunden väldigt bra mot en värkande klumpfot. Idag... nja, jag kanske överanvände den lite.

Hos Frida spelade vi tärningsspel. Som vi hittade på.

Ute på Platens spelade vi också tärning. Med Zlatan. Han har slutat på Platens nu (snyft,snyft), men han lovade oss en sista kväll med tärningsspel. Och det fick vi! Jag drack jättemånga, jättestarka drinkar.  Det är tråkigt att Zlatan slutar. Jag gillar honom bäst av alla på Platens. Nu måste jag skaffa en ny favorit. 

Vi träffade även Schenker-mannen, och hängde mycket med honom. Vem är det tänker ni. Jo, det är en av dom som levererar varor till oss. Han erkände att han tyckte FRida och jag var snyggast i hela Linköping. Nej förresten. Näst snyggast. Han tyckte Pelle var snyggast. Och helt underbar. Om han inte hade (kvinnlig) sambo och dotter skulle han vilja vara ihop med Pelle. Det var jättekul!

Sen var vi med golvmannen aka Björn Magsår. Det var också kul. Här är han och Frida.


Jag poserade.



Jag var tydligen skitjobbig i baren som vanligt. Men jag hade ju förvarnat Simon.



Jag var skitdålig på att ta kort. Jag hade inte på så många andra än Frida och mig......

Så här kommer jättemånga idolbilder på oss:






Jag var på G, men Frida var faktiskt lite trött. Men hon har ju ett liv och hade vart uppe två nätter redan. Jag tog iallafall halv 8-tåget hem idag, inte halv 7. Haha. Men jag mötte våran favorit-hamlet-alkoholist Hasse på en cykel när jag gick till tåget. Undra vart han hade varit.

Nu ska jag beställa saker på cdon och titta mejlen. Vi hörs gott folk!


(Jag ska tvätta bort gårdagens smink också)

Kommentarer
Postat av: frida

jag undrar om det är säkert för Hasse att cykla... det känns som en olycka är oundviklig.

Postat av: Tania

zlatan är helt klart favoriten bakom baren. han gör godast drinkar, är alltid gladast och är alltid så där lagom dryg mot de som är jobbiga. det är kul. han brukar ge halva öl/halva cider till de han inte gillar. haha.



jag måste ut en lördag med er snart.. vi får planera in det!.

Puss

2008-11-16 @ 22:53:59
URL: http://taniasincic.blogspot.com
Postat av: Anna

Den 29:e??? Lönelördag och allt!

2008-11-18 @ 21:42:24
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback