Pysselkväll på jobbet (Ninni)

Jag trivs så bra på mitt jobb.
Mina kollegor är helt enkelt de bästa.

Efter att ha avslutat dagens arbete stannade några av oss kvar på jobbet.
Först åt vi minijulbord, sen julpysslade vi.
Med varierad framgång...
Jag gjorde till exempel ett hjärta i mossa som enligt Anna kunde fungera som dörrmatta.
Själv tyckte jag mer det såg ut som en vapensköld.


Anna och Scrapbooking-Petra


Anna gjorde fina julkort som hon bara skulle skicka till folk med förstånd att uppskatta dem.


Helene gjorde ett hjärta som faktiskt såg ut som ett hjärta.



På hemvägen hämtade jag Ragge hos Mia
Jag gav henne hjärtat/dörrmattan/vapenskölden som tack för hjälpen.
Hon blev glad.
Sa hon i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag menade inte att göra dig ledsen...

2008-11-25 @ 22:45:38
Postat av: Ninni

Jag bara gråter och gråter... Men om du skriver veckobrevet lovar jag att bli glad igen!

;-)

Postat av: Anna

Ja, visst kan jag skriva veckobrevet.

2008-11-26 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback