Jo, jag har också fått brev från Claes (Anna)

Jonas undrade om inte jag hade fått några kärleksbrev från Claes.

Det har jag. De är från ungefär samma period som Ninni har fått sina. Men jag vet inte om jag skulle kalla mina för kärleksbrev. Iallafall inte för kärleksbrev riktade till mig...

Till mig har han klippt ut stora, röda pappershjärtan. Jag har hittat tre stycken.Jag skriver dem i den ordning jag tycker de är bra:

1:
Tjena Anna
Dig vill jag ha för en kväll men din syrra vill jag ha hela livet

2:
Tjena Bruden
Vad söt du är ibland men det är din syrra jag vill ha

3:
Du är starkare än mig. Du är också snyggare sötare snällare ja nu kommer jag ej på mer 


Däremot har jag många andra vanliga brev. Om hur han har det i livet och så. De är väldigt roliga. I dem är han dock över min syster, eller iallafall gillar han några andra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback