Jävla Sverige (Anna)

Jag skiter i om Ninni blir arg för att jag skriver vad jag tycker på min egen blogg (då får hon väll skaffa en egen), men skulle jag träffa på den där jävla fula anna med sin hemska röst och döda fiskblick på stan så skulle jag kunna tänka mig att göra henne illa på nåt sätt. Jag kan också tänka mig att skada alla som röstar på henne, och sen ge dem lite hörsel så de hör hur illa hon sjunger. Hela hennes låt var falsk ikväll, och så såg hon ut som en kärring som vanligt. Just nu hatar jag idol. Jag bryter hellre BÅDA fötterna än att anna ska vara kvar i idol.

Nu går jag och lägger mig.

Jo, jag har ett liv, jag skiter i om folk tycker att jag engagerar mig för mycket i Idol. Men sån är jag. Jag engagerar mig till 100. Det tycker jag är bra.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag är helt och hållet på din sida i denna fråga Anna. Idol-Anna har inte ett rätt. Hon sjunger ju inte ens med sin egen röst utan förvränger den hela tiden. Avskyr henne, milt uttryckt!

Postat av: Anna

Bra! Vi är intelligenta, du och jag. Förresten, vad söta dina råttor är!

2008-11-16 @ 21:06:59
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback