Information! (Anna)

Jag har två viktiga saker att berätta innan jag åker till F-E-S-T!

1) KENT-boxen är fantastisk. Nog det bästa som hänt i år.

2) Jag har gått ner några kilo i vikt på arslet. Visst vet ni! Nu kan jag äntligen ha häng på mina Dr Denim-26" igen. Fast kanske mycket av den anledningen att de är otvättade.

Nu bär det av. Först till Shell för att köpa folköl, sen till LKPG.

Happy Häloin! (Det där var lite larvigt av mig)


Timon/Timmy är sur för att jag ska åka nu. Det fattar hon när hon är sur brukar hon sätta sig i hörn och titta in i väggen (tydligen likadant som jag gjorde när jag var liten och behövde bajsa i blöjan. Nu vet ni). Jag lyckades vända henne in i kameran iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback