Inflyttningskalas (Anna)

Ikväll har jag varit på kalas hos Sara och Benedetto som har flyttat in i en ny lägenhet. Det var så fint så!

Vi var en cirka 18 stycken exakt som kalasade på allt möjligt smaskens. Själv fick jag ju god pasta och pastasås när jag kom. Och hembakt bröd! De andra fick sallad och hummus och andra delikatesser.

Det bästa av allt var efterrätten. Det var dels 2 hallontårta med chokladbotten och dels cheesecake. Plus att det fanns hemgjorda skorpor! Har ni hört nåt så lyxigt förut? Som en efterrättsbuffé! Genialiskt! Jag åt kanske lite mycket och kan vara lite sockerhög nu. Men it was so worth it!

Det var jättetrevligt. Jag kände ju bara Sara, men de andra var också väldigt trevliga. Roliga, helt enkelt.



Nu vet jag vad man gör om man inte dricker alkohol. Man äter tårta.


Förutom helvetespromenaden på kryckor var det en väldigt bra kväll. Men jag kände mig lite som i Net on net-reklamen. Håkan gav upp på natten....blabla...tillslut såg jag det. Det fanns! (Hyreshuset i Åbylund)

C-ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har Anna kruckor?

2008-11-27 @ 00:53:21
Postat av: Alexandra

hej flickor, har utmanad er, se min sida!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback