INBJUDAN (Anna)

SE HIT, ALLA NI SOM ÄR ROLIGA!

Nu på lördag (den 22/11) bjuder jag in till tv-spelskväll här hos mig. På fredag kommer nya Guitar Hero 4. Det är som Rockband, så man spelar alltså gitarr, bas, trummor och sjunger. HELT SJUKT KUL!


Visst der det så kul ut?

Man får gärna dricka alkohol. Det får man alltid hos mig. Annars behöver man inte det. Det blir ingen fest liksom, bara en galen tv-spelsorgie.

Så kom hit kära vänner, bekanta, eller tv-spelssugna. Alla är välkomna.

PS: Det blir Taco också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh hade varit kul fast jag är übersämst på tvspel men tyvärr ska vi iväg på annat. Hoppas ni får skitskoj

2008-11-18 @ 20:29:32
Postat av: frida

jag vet att jag är rolig, alltså kommer jag. men det visste du ju redan eftersom vi inte pratar om annat just nu. okej då, kanske lite idol också.

Postat av: Ninni

Vi tre kommer! Men det var väl självklart!

:-)

2008-11-18 @ 20:41:25
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag kommer gärna en stund, fast bara om jag får sjunga... :) Hur dags börjar kalaset?



kram

2008-11-19 @ 13:00:16
URL: http://charlotteesping.blogg.se/
Postat av: Linus

Anna hoppas det blir spelande vid Jul! då ska jag spöa både ninni o dig hihi :P

2008-11-20 @ 23:40:23
Postat av: Anna

INGEN kan spöa mig. Jag äger. Ledsen. Men du är välkommen att försöka (och bli förnedrad).

2008-11-21 @ 00:28:59
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Linus

Fråga ninni hur det gick när hon försökte haha

2008-11-21 @ 03:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback