Hej det är Sportif. Hej då (Anna)

Jag hoppas att alla gillar mitt nya mobilsvar. Annars gör jag det för er alla.

Ikväll måste man ju se Boston Tea Party när Fredrik oc Filip ska va fulla på jobbet. HAHAHAHA. Det kommer bli skitkul.

På onsdag släpps Timos nya skiva. Hurra.

På lördag är det helg. Och inte vilken helg som helst, utan lönehelg. Då blir det partäy. Jag har som tur vad fått lön redan idag. Jag hade sju kronor kvar på mitt kort. Bra planerat!

Nu har jag tränat och duschat. Jag ska läsa lite innan teven.

Jag vill passa på att rekomendera The office (amerikanska) till er som inte sett det. Jag såg hela säsong fyra i sträck i torsdags. Det var kul då, men tråkigt nu. När är säsong fem klar?

Nu ska jag inte tråka ut er med onödig information. Jag ska ta min spruta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback