Glossy glossy evening (Anna)

Igår var det lördag. Det betyder party party och pompa och ståt och alkohol och glittriga tubtoppar. Jag hoppade över pompan och tubtoppen (jag gör en Frida och skriver med två p) men ståtlig och alkoholig var allt min kväll.

På dagen hoppade jag dock över alkoholen. Pelle, Frida och jag jobbade. Det var ganska lugnt, men kuuul.

Sen kom Johanna hit på kvällen. Efter att ha provat kläder länge drack vi öl och spelade guitar hero som vanligt. Sen snapsade vi whisky. Vi gillar inte whisky. Jag fick nästan ut den genom näsan igen, men det ska ju inte alltid va gott att dricka (haha).

Vi åkte in till staden och gick till Platens. Där dansade vi dåligt till galna hiphop-låtar. Stundom dansade vi galet till dåliga hiphop-låtar. Vi drack också piggelinshotsar och tog många roliga foton. Men Johanna den jäveln åkte ju hem med min kamera så ni får se dem imorn.

Det tråkigaste var att behöva åka tåget hem redan vid halv två. Det får tummen ner.

Jippie vilken kväll.


Kommentarer
Postat av: frida

fucker. hur vågar du gå ut utan mig?



haha.



näe då, det var ju top(p)en att ni hade kul.

Postat av: Anonym

Inga bilder?

2008-11-10 @ 00:04:20
Postat av: Anna

Jag vet inte vilken del av att Johanna hade fått med sig min kamera hem och därför kan jag ju omöjligt lägga ut några kort som var svår att förstå. Men bilder kommer!!! :)



Och Frida, vi kanske kan dansa lite på jobbet imorn då?

2008-11-10 @ 21:53:19
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback