Att det ska vara så svårt att säga rör (Anna)

Tjena!

Nu ska jag åka och träna. Jag ska bara skriva lite skit först. Men eh... jag hade massa roligt jag skulle skriva men nu har jag glömt allting. Det var ju en jäkla skit. Då får jag väl blogga när jag kommer hem istället.

Jag lyssnar vidare på Kent-boxen. Lovely! Idag har jag köpt Tiger Lous nya och Frida Hyvönens nya. Jag har också beställt Lee Amos nya för den hade de inte hemma på Skivlagret. Den hoppas jag på snart. Och så släpper Timo son coverskiva snart! Det kommer bli fantatiskt!

Nej, jag kommer inte på allt det där roliga. Så jag går väl och byter om istället. Hoppas att det blir kul idag. För imorn måste jag dammsuga på jobbet. Och sen här hemma på kvällen för de ska komma och mäta radon. Sen ska jag på en tidskrävande läkarundersökning kl 8.00 på torsdag. Är det nån som vet vad som menas med det? En timma? Två? En förmiddag? Svårt....

Tråkigt hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback