Ännu ett kärleksbrev (Ninni)

I mitt rivande, sorterande, rensande och organiserande här hemma har jag stött på ännu ett fantastiskt brev från "Claes Jimmysson".
Eftersom det förra brevet gjorde sån succé kan jag bara inte undanhålla er detta.
Jag tror att detta är skrivet innan det förra brevet, mitt i "Claes" blomstrande Spice girls-period.

Tjaba Sexbomb.

Ska du se Titanic? Vi kan ju gå tillsammans!
Vem är du kär i?
Vi kan ju bli ihop kanske är jag för liten för dig men jag är mogen för min ålder.
Tycker du om SPICE GIRLS det gör jag.
Vem tycker du är snyggast (i spice girls)? Jag tycker Victoria.
Grattis i efterskott. Vad fick du i present?
Fick du mest pengar och en ansiktsbehandling eller ska du se spice girls the movie? Det ska jag.
Förresten varför fick du en ansiktbehandling?
Du är ju hellyckad i ansiktet.

Ska du till italien i slutet av maj och till spanien i början av maj?
Hur går det med körkortet?
Vilket parti ska du rösta på i det dära valet du vet?
Vad ska du rösta på i Eu?
Vad tycker du om spice girls kläder?
Vi kanske kan åka till stan och shoppa lite och äta på marmaris.
Har du varit där? Jag tycker att det är jättegott där.
Nu avslutar jag.

Hejdå, din "Claes"

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har svårt att välja vilken fråga som är viktigast, den om valet eller den om spice girls kläder. De är nog lika viktiga båda två. Han har fått med allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback