Valborg (Anna)

Idag har jag varit hos Ninni hela dagen. Jag har hjälpt henne att städa sin garderob. Nu är den cirka två svarta sopsäckar + några city grosskassar mindre.

Ninni har bjudit på god pasta och nu ska vi se på film (Nattrond / Irene Huss).

Jag tänkte att jag skulle publicera några (jättemånga) bilder från valborg. Jag, Ninni, Per, Frida, Arvid, Malin och Jens åt god mat och drack alkohol tills minnet svek. Det var verkligen jätteroligt! Vi lekte till exempel Jag har aldrig och Vattenfallet.  Hurra vad kul!

image1830
Pappa och mamma skulle på fest och var läckra.

image1831
Arvid hade köpt valborgspresenter. Jag fick en gasmask (eftersom att jag är så känslig mot lukter).

image1832
Ninni fick en bok.

image1833
Per fick en fjärrkontroll som ser ut som en pistol. Så man skjuter på teven liksom. Coolt...

image1834
Frida stod för skärandet.

image1835
Arvid stod för grillandet. Han skröt inte alls mycket om hur bra det blev (om man bortser frän mashmallowna).

image1836
Per tog sej en rejäl whisky till maten.

image1837
Jens och Frida tyckte att det var gudagott.

image1838
Sen åkte Ninni, jag, Per och Jens och tittade på motorcyklarna. Jag vinkade under hela paraden och fick muskelkramp och kallbrand i armen.

image1839
Ragge och Grappo var ochså intresserade av motorsakerna.

image1840
Sen spelade vi spel och satt i soffan. Malin, Jens och Arvid.

image1841
Ninni fick titta upp vad jesus 12 lärjungar hette. Det är viktiga grejer.

image1842
Jag och Per kanske inte var smartast, men vi var snyggast.

image1843
Jaja, Frida kanske var snyggare då...

image1844
Jag hade blåa trosor på mig. Jag vill bara att ni skulle veta det.

image1845
Ninni och Avve mös i soffan. Eller brottades.

image1846
Grappo sov hos favoriten Jens.

image1847
Joppe Fladderöra bet i Per. Vi var ju hos mamma och pappa för att jag var barnvakt åt Joppe.

image1848
Per ville kramas iallafall. Ragge ville äta/sova/fisa/snarka/spottas i ansiktet.

image1849
Så tog festen slut. Ninni somnade i sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror Per har högt blodtryck, han är väldigt röd i ansiktet!

2008-05-03 @ 03:48:29
Postat av: Ninni

Eller så beror det på att han har varit ute i solen och arbetat hela dagarna. Du ska se bonnbrännan.

Postat av: arvid

Kul att du äntligen är tillbaka i bloggen. Och att du är det rejält, dessutom.

2008-05-03 @ 11:22:14
Postat av: Anna

Ja, men don't get used to it. Jag har fortfarande inget i-net....

2008-05-03 @ 15:44:32
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback