Pussmunter (Anna)

Nu skulle jag skriva roliga inlägg om min lördag. Men det går ju inte att publicera några bilder idag på den här jävla snoppbloggen. Ursäkta att jag svär och är upprörd, men dels så funkar ju inte bildtjofräsen och dels så skrev jag nyss ett roligt inlägg som försvann. KUL! Jag som skulle lägga upp bilder på en festande valross från i lördag och en och en annan dansbild men nej då. Jag blir så förbannad. När jag äntligen bloggar och allt.


Idag har jag lärt mig ett nytt ord av min farmor. Jag var hos henne idag och tydligen var det en gubbe på hennes teve som såg väldigt pussmunter ut.


Annars idag har jag:

?1)      Vart med Alexandra. Vi gick dels på promenad, sen åt vi lunch på Sjögestad motell. Det var väldigt trevligt!

?2)      Jobbat. Jag köpte en tröja med en korv på. Yummie!

?3)      Vart hos farmor och blivit intellektuell.

?4)      Vart med Ninni och Hanna.

?5)      Tittat på film från när vi var små med Ninni. Recension kommer inom närmsta dagarna.


Nu ska jag snart åka hem. Imorgon har jag också massor att göra. So long cowboy!


Kommentarer
Postat av: the world of elle*

korvtröja! hett xD spana gärna in min blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback