OBS!!! Tråkigt inlägg!!! (Anna)

Jag och pappa ska titta på hockeyn. Heja Sverige.

Idag har jag varit på City Gross med mamma. Det var väl det som hände idag.

Igår var jag på kören på kvällen. Det var väl det som hände igår.

I onsdags var jag först med Therese. Vi var ute och gick/lekte med hennes barn. Sen lagade Therese mat. Efter det var kom mamma och städade (jag FÅR faktiskt inte använda min hand. Och jag vill ju att handen ska bli som förr. Jag hoppas att alla förstår det och inte tycker att jag är drama queen eller nåt. Men jag vill bli bra snart!!!). Ninni kom och lånade kläder. Sen åkte vi till Lindex. Jag köpte ett par tights i förebyggande syfte (vem vet när jag behöver ett par nya tights?) bara för att det var 30%. Sen tittade jag på Grey's.

Det är synd att ingen har tid över (eller helt enkelt inte vill) till att umgås nu när jag har varit ledig så länge. Nästa fredag ska jag börja jobba igen HOPPAS JAG. För det är ganska tråkigt att bara gå hemma.

Den senaste veckan har jag läst böcker och tittat på teve. Jag har läst följande:

Midvinterblod - Mons Kallentoft
Mossvikenfruar - Chansen - Emma Hanberg
På det fjärde ska det ske - Kajsa Ingemarsson
Tröstaren - Karin Wahlberg
I denna stilla natt - Mari Jungstedt
Den inre kretsen - Mari Jungstedt
Den döende dandyn - Mari Jungstedt
Såld - Natasja T. och Vera Efron

Jag har sett:

Amerikanska The Office säsong 1
Arrested development (nästan hela säsong 1, jag ska se klart imorgon)(förövrigt, riktigt aproligt)
4 Morden i Midsomer
Några avsnitt CSI
Några avsnitt Vänner
Några (men ändå för många) avsnitt Sjunde Himlen (på teve, det är inget jag äger själv!)
(Och så ett avsnitt Grey's då.)

I helgen ska jag se Human Giant säsong 1 och läsa Magdalena Graafs självbiografi Det ska bli ett sant nöje att döda dej. Sen ska jag tvätta håret, ha gymnastik i T1-hallen, gå ut och äta med Arvid och Frida, titta på Alicia när hon hoppar Clear Round, och kanske motionera lite. Jag har skaffat mej en ganska sexig bilring på magen. Love it.

Kommentarer
Postat av: e

Visa bilringen!

2008-05-17 @ 01:42:43
Postat av: arvid

jävla drama queen! L I S E B E R G!!!!!! Ska bli ganska okej! :)

2008-05-17 @ 02:04:58
Postat av: Linda

Jag vill gärna umgås! Vi har bara 4 veckor på oss om vi ska umgås för sen flyttar jag. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback