Hej hopp! (Ninni)

Nyss hemkommen.
Tog tåget hem från stockholm i eftermiddags.
Väl i Linköping var det raka spåret till t1-hallen och ett gymnastikpass som hette duga.

Lite bilder från de här dagarna kommer kanske senare.
Det beror på Ragge.
Han är extremt mattesjuk nu när jag har varit borta och han viker inte från min sida en sekund.
Nu vid datorn envisas han med att sitta i mitt knä och ge ifrån sig njutningsfulla suckar.
Så här:

174189-1925

Suckarna får ni tänka er själva.
Det jag skulle komma till var att allt tar hundra år att göra när man har en hund i knät och måste skriva pekfingervals.
Flytta på Ragge?
Inte en chans.
Nu är det quality time som gäller.

Hoppas att ni har en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback