En ovanlig tisdag (Ninni)

Jag har ju gått i väntans tider ett tag nu, och idag kom det positiva besked som jag har väntat på.
Alla mina nära och kära vet vad jag menar.
Grattis till mig!

Idag var det dags för det årliga mötet där mantorps alla idrottsklubbar slåss om halltiderna. Det brukar bli fullt krig. Ja, Anna och jag brukar alltid få vår vilja igenom, men det brukar krävas en hel del argumenterande, krigande och väldigt många sura miner innan det är klart. I år gick det smidigt så in i attan. Inga andra klubbar hade sökt våra tider i år. He he... Vi börjar visst sätta oss i respekt!
Grattis till Anna och mig och alla gymnastikbarn och gympavuxna som nu kan behålla de vanliga träningstiderna nästa år.

Sen släpade jag med mig min sjuka lillasyster på dansuppvisning i Boxholm. Tracey's dansskola hade sin årliga avslutningsshow. Vi var skjuts och fanclub åt Alicia.

174189-1990
Anna var för dagen extra klumpig och spillde ideligen på sig. Hon kan även ha dregglat lite.

174189-1991
Vi blev stolta gymnastikfröknar när vi fick se en bild på Alicia i programmet. Ett famehopp blir inte mer perfekt än så här!

174189-1992
Alicias dansgrupp in action.

Det var en rolig kväll. Det var många dansgrupper och föreställningen var lång, men vi hade roligt som vanligt. Lite väl roligt ett tag.
Alicia var jätteduktig och vi var stolta!
Grattis till Alicia!

Kommentarer
Postat av: Arvid

Grattis till det positiva beskedet. Skönt! Det betyder ju att jag inte kan vara smittad oxå.

2008-05-28 @ 07:49:28
Postat av: frida

grattis Ninni!

Postat av: Alexandra

grattis grattis grattis, nu kan du pusta ut!

2008-05-28 @ 09:34:15
URL: http://www.absolutkarwowska.blogg.se
Postat av: Laura

Grattis får ja väl säga. Då jag haft dålig bloggkoll ett tag på grund av lite tråkigheter trodde jag först du menade en hel annan sorts väntan dock...

2008-05-28 @ 15:32:04
Postat av: Cici

Congrats gumman! Kom hit och fira med fika snart!

2008-05-28 @ 20:06:13
Postat av: Lotta

Grattis grattis!

2008-05-28 @ 23:07:01
URL: http://www.charlotteesping.blogg.se
Postat av: Ninni

Tusen tack!

2008-05-29 @ 06:29:50
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback