En dag - när vindarna möts (Anna)

Tommy och jag alltså...

Idag har jag bland annat haft Sara på lunchbesök. Vi hade trevligt. Jag lagade ganska god mat och Sara fick diska. Schyrrans va?

Sen läste jag ut min vinst-bok. Författaren hade pippi på dubbelnamn. Ida-Sara, vem fan heter det?

Sen har jag vart med Ninni. Hon har tvättat mitt hår. Sen har vi inte gjort så mycket mer.

Jag har värkar. I handen. Faen vad ont det gör. Min hand har ju faktiskt också fött kan man säga. Den har fött ut en spik genom skinnet och de andra två ligger där under och skaver lite lagom trevligt och bara väntar på att få komma ut de med. Min hand har fött trillingar. Amen och tack. Ska det göra så här ont, så blir det inga mer barn för mig.

(Alla kanske inte har förstått hur allvarligt ställt det faktiskt är med min hand. Men jag berättar det gärna om nån är intresserad...)

Nu ska vi titta på Little Britain. Jag har köpt godis. Men jag är ganska svullen i magen redan.

Tjo faderittan (nej, jag vill inte rimma idag.)


Kommentarer
Postat av: arvid

Grattis till trillingarna(eller nåt). Berätta gärna ingående hur ont det gör.

2008-05-12 @ 21:25:33
Postat av: arvid

Kolla även på Human Giant. Ganska kul, faktiskt.

2008-05-12 @ 21:28:27
Postat av: Force

Efter 2002, vet jag inte, men fram till dess fanns det EN Ida-Sara i Sverige. Borde inte ha kommit så många fler.

2008-05-12 @ 22:22:53
Postat av: Lotta

Jag är mycket intresserad av att höra hur det är med din hand!! Hoppas den är bra snart igen, är inte ni också lite hoppsugna, tror ni att kursen håller på fortfarande?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback