Det är jobbigt att städa (Anna)

Jag hatar verkligen att städa. Det är det tråkigaste som finns. Och idag måste det göras igen. Stackars mamma. Just nu är hon och dammar, dammsuger, moppar och diskar hemma hos mig. Jag får leka med Joppe i trädgården. Det enda bra med en bruten hand kan man säga.

Nu börjar det bli riktigt tråkigt att va sjukskriven. Åandra sidab har jag fortfarande ont i handen och kan inte använda den till så mycket. Men jag har lärt mig att bläddra i tidningen (Corren) med en hand!

Förövrigt är det tre veckor sen jag bröt handen på torsdag, och sen dess har jag duschat håret tre gånger. Disguasting!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man anlita Eva utan att bryta handen. Jag kan bajsa av Joppe åt henne.

2008-05-05 @ 16:28:28
Postat av: Anonym

det är ju bra att du hinner tvätta håret ofta nu.

2008-05-05 @ 20:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback