Bloggbloggelibloggbloggilogg (Ninni)

Stockholm ja.
Det var trevligt så det förslog.
Men oväntat lugnt.

I fredags skulle det ha blivit stor partykväll men det blev en riktig myshemmakväll istället. Med lite partyinslag.

174189-1926
Johan, Katja, Micke och Hanna.

Först blev det jorgubbsmartini utomhus. Solen sken faktiskt en liten stund. 
När vi kom in igen lagade Hanna och jag kycklingpasta som åts med god aptit av samtliga.

Sen var det speldags. Jag spöade ju skiten av killarna i poker sist vi var uppe och jag hade lovat dem en chans att revanschera sig. Den tog de tyvärr och jag fick se mig besegrad. I alias däremot vann Hanna och jag efter en hård kamp. Hanna och jag konstaterade att det kändes mer ärofyllt att vinna i Alias eftersom det kräver lite mer intelligens och inte har något med tur att göra. Ha!

174189-1928

Hockeyn hann vi med att titta på också, i alla fall de första två perioderna.
Sen fick vi bråttom iväg för att åtminstone hinna gå ut en liten stund.

Vi gick till Undici för vi ville inte slösa bort nån tid på att köa. I efterhand inte ett jättesmart drag. Så fort vi kom in blev vi uppraggade. Efter fem minuter tänkte Hanna och jag "Vad trevligt! Vilken egoboost" efter 15 minuter tänkte vi "Usch. Det här var lite obehagligt" efter 25 minuter tänkte vi "Fy faan. Vi står inte ut" och åkte hem igen. Så vår stora partykväll bestod av 25 minuter på Brolins suspekta krog/klubb som visade sig vara den största köttmarknaden någonsin. Värre än en finlandskryssning. (Enligt jantelagen vill jag poängtera att det inte på något sätt bara var Hanna och jag som blev raggade på. Lyckas man inte få hugg på undici så får man nog inte det någonstans alls. I hela välden.)

174189-1927
Kusinerna

Jättetrevligt har vi i alla fall haft och som vanligt var Johan en utmärkt värd.
Han vet allt hur han ska ta hand om sina tjejer.

Kommentarer
Postat av: vevve

där har vi Hannas STRUMPOR igen =)

2008-05-18 @ 23:20:00
Postat av: Ninni

Hahaaa!!! Det har du ju rätt i!

Postat av: Hanna

det är faktiskt SAMMA strumpor som jag sa igår. idag har jag bytt:-)

2008-05-19 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback