Vilken härlig dag (Anna)

Idag har jag pratat med bostadsbolaget, och för att göra en myyyycket lång historia kort, så ska de tapetsera om hela lägenheten åt mig! Hurra! Jag är sketaglad över det! Jag ska dit imorgon klockan halv åtta och bestämma tapeter. Nån som har nåt bra förslag? Jag själv har tänkt vitt i kök och sovrum och grått i vardagsrummet. Och nån kul galen färg i hallen kanske. Vad sägs om det? Så om två veckor ska de va klara typ. Det här gjorde mig väldigt glad, ska ni veta. Nu kommer det ju att bli jättefint (så när som på det fula golvet i köket...)

Idag har det vart jobb, gymnastik och gymnastik. Nu börjar det bli riktigt snyggt på jobbet. På gymnastiken började vi öva inför tävlingen 13 april. På min gymnastik gick det som vanligt inte så bra. Förutom att snurra på huvudet då. Det är jag bra på!

Nu sa jag duscha och tvätta håret, för det är lite skitigt. Sen ska det sooooovas. Jag är trött ni!

Kollifinkfink!

Kommentarer
Postat av: Cici

När är bokmötet inbokat nu?

2008-03-07 @ 11:05:04
Postat av: Anna

Nästa söndag den 16 mars. Det blir ett frukostmöte. typ vid nio-halv tio. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback