Tidsfördriv (Anna)

I väntan på att andra chansen ska börja så tänkte jag roa mig med att berätta lite om mig själv för er. I listform (i love listor):

Saker jag aldrig skulle ta på mig:
1. Nagellack
2. Tandsmycke
3. Pumps
4. Päls
5. Plagiatmärken (typ en tracktop med fyra ränder)
6. Stringtrosor och bh:ar med vadd och skit
7. Diadem

Saker jag ska köpa till min nya lägenhet:
1. Ett rosa knivset
image1591
2. En fin spegel
image1592
3. Matta till vardagsrummet
4. Fina svart/vit/grå-rutiga köksgardiner
5. Köksbord + stolar
6. Ett till dvd-skåp
7. Ett wii
8. Arton miljarder saker till

Mina favoritarbetskamrater:
1. Allihopa
2. Holgo

Mina favorit tv-serier:
1. CSI
2. Morden i Midsomer
3. Vänner
4. Grey's Anatomy
5. Scrubs
(Det är bara dessa som jag tittar på så ge mig gärna mer tips!)

Mina favoritöl:
1. Staropramen
2. Corona
3. Heineken
4. Alla (om man dricker tillräckligt många)

Saker jag tycker är lite äckligt:
1. Akne
2. Att folk bajsar
3. Löst fett
4. Snoriga/skitiga äldre barn
5. Jättemycket mer

Mina snyggaste skolkort:
1. Femman (why, God, oh why dessa glasögon?)
image1593
2. Fyran
image1594
3. Nian
image1595
4. Tvåan på gymnasiet
image1596
5. Sexårs
image1597
6. Femårs (jag ser ut som ett troll)
image1598
7. Sexan
image1599
8. Trean på gymnasiet (jag ser ut som en häst)
image1600
9. Ettan
image1601
(I åttan är jag nog allra snyggast men jag kunde tyvärr inte hitta nåt kort därifrån. Då är jag jättetjurig. Tufft va?)

Mina favoritrollspelare:
1. Pelle

Saker jag gillar att säga:
1. Hoppsan Kerstin
2. Sen Sundsvall brann/ sen Dackefejden
(ex: Så glad har jag inte varit sen Sundsvall brann/sen Dackefejden)
3. Jag skojade bara

Kommentarer
Postat av: frida

åh Anna, det där var det roligaste inlägget du någonsin gjort. ja, om man förstår allt internt såklart (vilket jag gör.)

Postat av: Pelle

Javisst, nu känns det som om bloggen börjar hitta
formtoppen! Jag måste erkänna att jag har varit lite nervös för värre påhopp för mitt förflutna som rollspelare. Så nervös att jag redan funderat ut en comeback om hur coolt det är att vara 25 och sjunga i kyrkokör, och be sin mamma köpa havrepuffar. Men nu behöver jag ju inte ta till det tunga artilleriet. Som tack bjussar jag på namn nummer två: Maricon Bromista. (Vi slog upp slumpvis valda ord i en spansk ordbok.)Salut!

2008-03-08 @ 21:31:46
URL: http://www.princesspelvis.com
Postat av: frida

Pelle, det är ju fantastiskt bra!

2008-03-08 @ 22:21:35
URL: http://fridur.blogg.se
Postat av: Linda

Gud vad söt du är! Men blev lite chockad över tyra banks-bilden=)=)=)

2008-03-08 @ 23:26:13
URL: http://tulpangnissel.blogg.se
Postat av: Anonym

du är verkligen världens roligaste. och bilderna hjälper mig att tillfriskna rejält. vi ses i morgon. det ska bli spännande att se vad ni ställt till med.

2008-03-09 @ 09:35:45
Postat av: Anna

Hahaha...pelle/holgo/maricon bromista/hanky panky.... jag är inte klar än. När du som minst anar det kommer jag och sticker kniven i ryggen på dej/skrattar jättemycket åt dina rollspel.
Till Linda vill jag säga tack. Du kan få låna glasögonen om du vill vara lika söt som jag nån gång.

2008-03-11 @ 22:38:04
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback