Pratkväll(Ninni)

Ikväll skulle jag, Julia och Hanna gå på bio. Nackdelen med att bo i en mindre stad är att det kulturella utbudet är aningen begränsat. Det fanns några filmer jag/vi ville se, men visas de i Linköping? Nehejdå, det gör de inte. Så vi hoppade bion tills det dyker upp nån film som vi faktiskt vill se.

Istället gick vi till Yogi och åt god mat och pratade skit i fyra timmar. Gott nog, tycker jag.

174189-1675
Hanna och Julia.

Jag vill göra er uppmärksamma på att de här toppenpinglorna är singlar. Båda två! Om det finns nån därute som undrar..
;-)

Annars har jag mest slappat idag. Har läst ut Den vidunderliga kärlekens historia. Ska bli intressant att diskutera den på bokmötet imorgon.

Imorgon ska jag och Anna åka till T1-hallen med gymnasterna. Sen har vi till tjejernas stora fötjusning lovat att ta med dem till McDonalds. Oj oj.. Det blir nog kul det.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själva båda två! Vad trevligt vi hade!

2008-03-26 @ 08:30:53
Postat av: GURO

T1-hallen ja. Den ligger jo rett rundt hjørnet her. Kanskje jeg kan komme forbi og observere litt? Når skal dere dit? Kram!

2008-03-26 @ 08:32:05
Postat av: Ninni

Guro: Ja! Kom vetja! Vi är där mellan 12 och 15. Dyk upp när du vill! Kram!
Hanna: Ja det var trevligt. När kommer du ikväll? Tänkte om butiksbiträdena kanske kan få åka med dig. Kram.

Postat av: Uffa

Singlar - trevligt trevligt, det är jag med (både singel och trevlig alltså) ;)

/Kram Uffa(carada)

2008-03-26 @ 22:59:21
Postat av: Anonym

Uffa! Vad trevligt att höra av dig igen. Hoppas att allt är bra. Jo, Hanna och Julia är ena riktiga kalasklipp... So keep up the good work.

Kram!!!

2008-03-27 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback