Operation XXX - mission completed (Ninni)

Per fyller 30 år i morgon. Av den anledningen hade jag planerat tidernas kupp.

Och min plan fungerade. In i minsta detalj!

Per hann aldrig ana vad som hände. Han tyckte säkert att jag engagerade mig i hans klädsel ovanligt mycket för en fika med morfar. Han tyckte nog också att jag var ovanligt bitchig när jag tjatade på om jämställdhet och varför han alltid ska köra så fort vi åker nån stans tillsammans.

Han trodde alltså att vi skulle till morfar på fika - stället blev det kryssning med en massa killkompisar.

Först när jag svängde in på bussterminalen undrade han vad i hela världen jag höll på med.
He he... Vänta du bara! sa jag kallt.

Där stod nästan alla killarna och väntade, Micke och gruppledaren Kenneth ansluter i Sthlm.

Åland -08-gänget

174189-1611
Otto, vice gruppledare Stefan, Arvid,Daniel, Patrik, Per, Niklas, John och Niklas.

Jag tror att de kommer få helt sjukt kul!

174189-1612


Grattis Per!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback