Once you gå Mjölby, you never go back (Anna)

Igårkväll var jag med Johanna, Fanny och Josefin. Vi var hemma hos Fanny och tittade på teve och hade allmänt trevligt.

image1654
Josefin, Fanny och Johanna.

Sen vid halv tolv snåret tänkte vi - hey let's go out. Så vi begav oss till Mjölby Kvarnparken (inte Fanny dock). Där var Johanna och jag de enda nyktra. Shit pommes frites med räksallad alltså. På parken känner man alla. Det är både roligt och tråkigt. Igår när vi var nyktra tyckte Johanna och jag att det var mest jobbigt. För ärligt, jag bryr mig inte så mycket om vad en som jag gick läste en "kurs" med i ettan på gymnasiet gör nu för tiden. Jag har ändå glömt det direkt. Det som är roligt är att titta på hur folk ändrar sig dock. Väldigt många har blivit tjockare. Det tycker jag är konstigt. Varför blir alla tjockare när de blir äldre? Vill de inte ta hand om sina kroppar?

Iallafall var jag och Johanna sjukt snygga. Hade vi likadana kläder? You bet. Skapligt störande tydligen.

image1655
Vi hade likadana adidas-tracktops och likdana framtänder.

Jag kommer säkert gå till parken nästa juldag igen. Men man vill inte göra Mjölby nykter. Det lärde jag mig igår. Men wihu vad roligt det var att dansa.

Nu ska jag gå till jobbet. Jag är lite trött.

Kommentarer
Postat av: Tania

det roligaste ar att jag har en likadan jag med. fast inte nu langre for jag blev ranad pa den igar. javla sydafrika. jaja. kanske ska kopa en ny, men de kostade ju bara 250 kr har i det fattiga landet...

2008-03-25 @ 17:46:19
Postat av: Anna

Det var billigt. Men dyrt om man tänker på att du blev rånad sen, så då är det ju 250 kr för ingenting. Hoppas allt är bra och att du kommer hem snart. We miss you. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback