Min nya bruna lägenhet (Anna)

Idag har jag äntligen fått nycklarna till min lägenhet. Ninni och jag var där på kvällen och kollade läget. Jag kom inte riktigt ihåg hur den såg ut. Sen var jag ju lite nervös att jag int skulle tycka om den lika mycket. Men det gjorde jag. Förutom alla BRUNA väggar. De är fina alltså, men inget av mina grejer passar till brunt, förutom sovrumsmöblerna. Så där får väl det bruna vara kvar. Men det innebär att jag har vardagsrummet, köket och hallen som jag behöver måla. Vitt i kök och hall, och ljusgrått i vardagsrummet. Jobbigt, men det lär ju bli helt LOVELY! Är det nån som gillar att måla och vill hjälpa mig är det bara säga till. Jag kan bjuda på mat.

174189-1583
Ninni busar lite med lampan som vi brukade leka lok med när vi var små. Ja, den är jättesnygg jag vet. Här får ni också se den bruna väggfärgen. (Ja, jag har tänkt att ta bort dörrarna...)

174189-1582
Åh, två som pussas.

174189-1581
Här står jag vid min balkong och kikar ut. Fast inne.

174189-1580
Köket var så fint att jag var tvungen att dansa Y-M-C-A! Det var ny spis, ny kyl och frys och nya SKÅPSLUCKOR!

174189-1579
Tillslut blev Ninni trött och gick och la sig in min säng.

Härligt va! Och imorn ska jag köpa soffa.

Nu ska jag gå och läsa min bok. Bunny har precis blivit mördad.

PS! Idag var jag dålig på gymnastiken. Det var inget kul.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jättesnyggt kök...

Postat av: Hanna

När ska ni måla? Självklart hjälper jag till om jag har möjlighet.

2008-03-05 @ 15:02:56
Postat av: Anonym

Tack Alle, Ja visst blev det fint?
Och Tack Hanna, jag säger till när det ska bli målning. Vad gulligt av dig!

2008-03-05 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback