Lördag + söndag (Anna)

Vilken slapp helg. Jag känner mig nämligen lite ur form. Igår jobbade jag, Arvid och Frida hela dagen. Det var säkert 2 personer i affären efter klockan 14, så nästa år hoppas jag att vi bara har öppet tills då. För det där kändes lite onödigt. Sen kom jag hem till Joppe (hunden) och resten av det glada gänget. På kvällen skulle jag vart med Joppe (vännen Jesper nu) och några vänner till honom men jag orkade verkligen inte. Vilken jävla tråkmåns jag är! Jag tittde på Morden i Midsomer med mamma som sov och pappa som löste korsord istället.

Idag har jag varit på Ikea/Ikano. Jag har köpt träningsskor och träningskläder för 1700 kr på Intersport. Läkert! Sen handlade jag köksbord och stolar och lite annat skit på Ikea. Det blev ett litet kalas på 1200 (hurra vad det är billigt på Ikea!). Sen åkte mamma och jag för att städa klart och montera lite. Mamma och jag är inte särskilt tekniska. Det var mycket svära och mycket skruva, framförallt eftersom vi gjorde fel. Men tillslut blev allt fint. På kvällen har jag inte gjort så mycket. Nu ska jag läsa min bok. Jag hr inte bestämt mig för om jag ska läsa ut den eller lägga ner den än. Only time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback